

för att kontakta säljaren
En drygt 30 år gammal Fender transistor-combo i Tweed-klädsel, tillverkad i USA. En liten trevlig förstärkare på 15 W. med ett 8" element. Det rena ljudet låter riktigt bra, utan störande brus eller andra biljud. Dist-kanalen är lite för modern för min smak. I väldigt fint skick för sin ålder! Nedan finns ett exempel på hur den kan låta: www.youtube.com/watch?v=3D_TBcFwuRM&ab_channel=TheJRGuitars