Logga in för att kontakta säljaren
Hej! Säljer min Rytm pga för lite speltid. Låter fenomenalt och är i princip i nyskick. Inkl. ström, USB, låda, och decksaver. För fler bilder, maila så löser vi det. Manicken finns i Göteborg och Swish betalar.