
för att kontakta säljaren
Hej! Säljer av denna pärla då jag känner att den används allt för lite. Inköpt dec 2025 på thomann. I nyskick, inga tecken på slitage, endast använd i min lilla studio hemma. Låda, kvitto och resten av tillbehören finns kvar. Hör av dig om du vill ha mer bilder/ info. Vill helst undvika att skicka. Mvh Oscar