
för att kontakta säljaren
Hej! Säljer min erebus då den inte riktigt passar in i min setup, den är i princip i nyskick minus damm och jag är första ägaren. Kan tänka mig att byta med en slant emellan mot en Moog Messenger. Små patchkablar ingår, köparen betalar frakten. Allt gott!
Moog Messenger