

för att kontakta säljaren
Hej! Säljer min Minilogue XD då jag är på jakt efter en Moog Messenger istället, byter gärna mot en slant emellan. Den har en liten skada i chassit på vänster sida, endast kosmetiskt. Kan skickas i orginalkartong mot att köparen betalar frakten. Allt väl!
Moog Messenger