Säljer min minilog som jag äger för 2:a gången. Mycket lättarbetad synth. Som har mycket mer än de du ser på ytan. Swish är ett krav och mottagaren betalar frakten.
En Sub Phatty med lite gulnade tangenter. Har bytt sidopanelerna så att de inte klibbar längre. Jag har även fått "filter amt potten" åtgärdad. Den snurrade bara runt nu är