




för att kontakta säljaren
Tjena. Med viss sorg säljer jag min gamla trotjänare. En Traynor YGL-3A Mark III för gitarr. Trots detta: Mina basistkompisar älskar denna, eftersom ger ett fett och varmt ljud. Som gitarrist gillar jag den också, även om den inte distar i första taget. Den har ju ett fint fjäderreverb och ett dito tremolo. Lådan är en gammal MusicMan-högtalare. Jag vet inte vad det är för högtalare i, men den låter bra och är hel. Självklart kan jag kolla upp det om du är intresserad.