
Spelar mest gitarr och skriver låtar. Spelar ibland bas, mest på mina egna demos och inspelningar. Bor i Stockholm men är på väg att flytta norrut. Rätt långt norrut.
Spelar mest gitarr och skriver låtar. Spelar ibland bas, mest på mina egna demos och inspelningar. Bor i Stockholm men är på väg att flytta norrut. Rätt långt norrut.